July 18, 2011

kawan oh kawan...

Termenung sambil mengenang nasib  :(
Hari nie x tau tibe2 gatal tgn nak menulis pasal life...hari nie sekali lg aku kat opis sorang2 so enjoy la skit rasa dpt layan lagu slow2 tp dlm enjoy 2 ade gak rasa sakit ati pasal hamba allah nie asal ari isnin cuti aje x tau la apa masalah depa2 nie...aku gak baik kih2 puji diri sndri plak...yg paling sakit hati depa2 nie cuti mngalahkan bos plak cam opis nie depa punya dlm sblan tu usah crite berhari2 cuti...bukan jelez ok....tp yg x puas hatinya time aku cuti amboi heboh 1 giant hihiihi lbih2 plak..siap catat dlm kalender tu mmg x patut kan depa2 nie...tp time diorg cuti xde plak aku kecoh siap nk tanda2 ..x kuasa aku nak bz body...

Dalam pergaulan seharian mcm2 org yg kita jumpa...n mcm2 pael masing2, terkadang tu rasa x tahan pon ade...rasa menyampah pon ye tp tu laa asam garam hidup kate org...kalo xde asam x mnjadi ikan singang hihhi melalut la plak...tp ape pun aku sabar aje lah....mungkin ade hikmah kan...pujuk hati...^o^
pade kwn2 jgalah hati kwn2 anda sama ... Diam x bermakna salah....ok...rasa2 rajin nanti aku post lg episod hati aku nie..hihihihi

No comments:

Post a Comment

Gift From Heaven

Gift From Heaven Slideshow: Hiroshi’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!