February 14, 2011

Apa Hadiah Anda Utk Si Dia Tersayang Sempena Hari Kekasih


Emm..pasti ramai yang tengah pening kepala memikirkan hadiah apa yang nak diberi kepada si dia yang tersayang. Tahun lepas dah beli ni, takkan nak beli itu pula tahun ni. Kang merajuk pula si dia...kan? Dalam otak anda pasti asyik fikir itu ini saja. Kadang-kadang memang blank nak fikir hadiah apa yang sesuai untuk si dia sempena hari kekasih ni.

Biasanya, yang selalu saya nampaklah. Jejaka akan membeli hadiah yang saya senaraikan kat bawah ni buat kekasihnya.  Mungkin ada juga yang lebih special dari itu. Tapi yang penting keikhlasan dalam memberi sesuatu hadiah amatlah berharga dari segalanya.Tak kiralah hadiah itu dalam bentuk apa pun, besar ataupun kecil, murah ataupun mahal. 


Bunga ros..hadiah yang memang wajib ada.



Coklat..best jugakan


Patung...kalau masih remaja tu, oklah juga.


Isss...kalau dapat cincin berlian macam mana pula?


Dapat rantai or gelang emas..best juga

Entah apa lagi hadiah yang paling hebat dari semua ni ya? Kalau terima propose kahwin kan best. Itu amat amat bererti dan saat yang amat ternilai bagi anda. Pasti balik dari dating, senyuman tu sampai ke telinga. Mulalah berangan-angan yang macam-macam. Nak buat majlis macam ini, macam itulah. Apa-apa pun, kita harap bagi sesiapa yang menyambut hari kekasih ni. Sambutlah secara beretika ok. Jangan buat perkara yang jauh dari landasan agama dan moral, namun yg pasti sy x pernah sambut hari kekasih...

           HAPPY VALENTINE DAY!!

~ ZAENROSS ~

No comments:

Post a Comment

Gift From Heaven

Gift From Heaven Slideshow: Hiroshi’s trip to Kuala Lumpur was created with TripAdvisor TripWow!